vrijdag 7 februari 2014

Tips en links - choco proof

Op deze blog zal ik ook links en tips geven en bespreken.

Als eerste vandaag de link naar http://rawfullychoconuts.choconature.com/ (facebook https://www.facebook.com/rawfullychoconuts/info).

Deze site kreeg ik door en als chocoholic dacht ik gelijk aan leuk recepten met chocolade die goed voor je zijn (want ja pure chocolade is goed voor je, maar wel in beperkte hoeveelheden).

Jammer genoeg bleek de site eigenlijk een oproep te zijn voor MLM, oftewel een commercieel product waar je geld mee kan verdienen als je mensen aanmeldt, de site is ook in het Engels, wat voor mij geen probleem is maar voor veel mensen wel.

Er zit wel een webshop bij maar van de prijzen sloeg ik steil achterover.

Een reactie van Saskia, de eigenaar van de site "Choconature werkt volgens een MLM opzet. Het is echter niet zo dat ik geld verdien als mensen zich aanmelden. Wel als ze chocolade bestellen, die inderdaad prijzig is. Dit komt doordat de beste cacao gebruikt wordt, die met de hand  en op een hele lage temperatuur verwerkt wordt, wat ervoor zorgt dat alle goede eigenschappen van de cacaoboon behouden blijven."

Om je een goed oordeel te vormen, neem een kijkje op de site, wellicht spreekt het je aan en kan je altijd bij Saskia meer info vragen.

Om toch in de sfeer te blijven een recept voor een choco mousse, superfood goedgekeurd:

Ik heb het nog niet uitgeprobeerd, reacties hoor ik graag!

·         chocolademousse
;      meng met een blender 1 avocado, 3 medjouldadels, 1 eetlepel cacaopoeder en een scheut amandelmelk of water tot een romige mousse

Z

Geen opmerkingen:

Een reactie posten